:]

Jaha nu är det söndag! Fast nu har helgen tappat sin betydelse, eftersom det är helg hela tiden :p Men ändå, söndag e alltid söndag och älsklinsfredagen är fortfarande fredag.
Igår var det lite konstigt, gjorde ingenting speciellt alls, var hemma halva dagen och drog ut vid 8. Hemma var det mys iallafall =)
Det var också meningen att det skulle va mys efter vi hade varit ute oxå, men nåra saker som hände gjorde mig riktigt sur o jag tappade suget till allt... Då tänkte jag att vad man gör, kan indirekt förstöra för andra oxå. Men hur många dagar har vi inte på oss o ha mys? =)

Idag kommer Stefan från Örebro. Nu har jag städat, diskat o allt :) Borde duga. När han tagit upp alla grejer från bilen ska jag iväg o träffa Cornelia. Vi ska nämligen åka till Eriksdalsbadet ! :D Det var faktiskt rätt länge sen :o minst ett år. Sola o bada skadar nog inte ;) + att jag tänkte bli brun den här sommaren.

Nu ska jag packa så jag kan dra direkt när Stefan kommer. Puss <3






Ja, det är en stor bild på mig.
Jag sa ju att jag e känd! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback