Ha-ha

 Länge sen? :D
Alltså avslutningen va fan knas, haha. Kom precis i tid till aulan, satt där en stund, det va helt okej. Sen drog vi, o jag hade lite chill hemma. Sen på kvällen var meningen att dricka som fan o va typ glad på hög nivå med massa människor. Men istället blev jag skittrött o somnade klockan 7 :o tänkte "vila". Massa ringde mig typ 100 gånger, men jag hörde ingenting. Vaknade 01.30 :o !!! Hahaha, men det va lugnt, fick all skolans trötthet på en gång o sov ut, skönt! Sommarlovet har ändå precis börjat o man har massa dagar på sig o festaaaaa :]
 Igår var oxå helt okej chill-dag. Va hemma med Adam hela dagen typ, sen mot kvällen drog vi till dalen o chillade där.
Idag är planerna att åka till tanto där det händer grejer, umgås med människor o ha det allmänt treeevligt :D Sen mys på kvällen <3

Sommarlovet har alltså precis börjat o det känns redan sjukt skööönt! :D Chilla galet! =)
Har dock inte fått mina betyg än, NG skickar dem med posten >.< Bajs, vill veta nu (samtidigt inte, men ändå). Får se hur det har gått. Men i 2:an ska jag fan skärpa mig.







Haha, blev road av snacket om det där med ex. Haha, rätt fult o höra det från en person som själv har tagit någons, spelar ingen roll hur långt man har gått med varandra innan.
Sen så e det ju rätt komiskt med tanke på när man är äldre. 2 personer träffas o lär känna varandra, sen efter tag får en av dem reda på att den andra har varit tillsammans med någon man känner. Spelar det ingen roll att det har gått hur lång tid som helst då eller? Gud, tänk logiskt.
+
"Jag saknar när du sa att du älskade mig"
inte tänkt på att någon annan kanske fått höra det innan?
Synd att vissa människor inte använder sin hjärna, tar sig på så stort allvar så de glömmer allt som har hänt, öppnar munnen utan att tänka o sedan framstår som en idiot.
Bra att man själv kan tänka realistiskt då :)



P.S.  Avundsjuka är ingen bra egenskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback