Poom

  Ååh, tiden går så jävla fort, det e fan helt galet... :/ Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag åker. Wohoo. Men fan, man ska tänka positivt. Som vanligt =)
  Nu har vi haft möte här hemma. Det gick fort o bra :p (varför skulle det inte gå bra liksom?). O nu ska jag börja min storstädning, som jag har tänkt på i typ flera veckor nu. Orkar verkligen inte, men sätter jag igång så flyter det på :] Brukar va så iallafall.
 + att ibland kan det faktiskt va skönt o städa. Se saker bli rena o fina. Se rummet bli fräscht o att man själv gör det till det bättre, kan faktiskt kännas avkopplande oxå. Bra musik på o kööra :D
   Sedan ska jag oxå avsluta med det jag påbörjade förut - sortera kläder, men det går fort =)
Yeye.

Igår btw, kollade vi på The notebook. Den va asbra faktiskt, se den :) Igår va förövrigt en rätt bra dag. Den började mysigt som fan o tiden då vi va hemma va allmänt najs. Sen va vissa lite sura o hände lite knas, men på kvällen blev det najs igen =)
<3

Men nu MÅSTE jag börja städa! Byebye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback