Söndag. Mindre än en vecka kvar.

  Yepp. Åker om 6 dagar. Ska faktiskt bli skönt o va borta från alla ett tag, även om jag kommer sakna massa :p
Idag vaknade jag pigg :o konstigt nog. Tog en dusch o blev ännu piggare. En tillfällig grej eller? Men skön det iallafall :)
  Ska ändå inte göra nåt speciellt idag, bara va hemma, läsa o ta det lugnt (verkar det som iallafall).
Anledningen till varför ingen ringer är att jag är lite off hela tiden. Jag ringer inte heller. Och nu, när jag inte är med min pojkvän, tror folk att jag är det, så blir det så att jag blir "dissad av alla" (vilket e inte riktigt så, men ungefär). O inte ens han bryr sig om att jag sitter här själv o känner mig ensam. Men jag e van, det e lugnt :]

  Ska skriva ner massa planer till senare, på hur jag ska ha det/vill ha det. Imorrn börjar städningen >.< vill inte/orkar inte, men måste. Nästa vecka, mån - fre är städ/tvätt/packa/förbereda- veckan. Därför måste jag va pigg =)

  Nu ska jag gå o göra te eller nåt ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback