Tju

  Åh idag är det fredag! :D Försöker få tillbaka den där känslan man har när man går i skolan, men det går inte så bra :p
Vaknade upp hos älsk idag, gah :D Har inte gjort ett piss under dagen, typ bara sovit o lagat lite mat oså.
  Ikväll är vi ensama hemma här tills imorrn kväll typ, ska bli najs =)
Nu, på senaste har inte så mycket hänt. Kollade asbra film P.S. I love you. Se den , den e asbra, tyckte jag iallfall.

 Jag är i Ryssland
28 juni - 25 juli

Så ni vet. Få inte så mycket luft nu asså :o blir knas annars när jag kommer tillbaka :o  Haha, nemen skoja :]

Nu ska jag iallfall bara chilla, nu e de ute o ska fixa cigg :) najsnajs, sen ska vi bara chilla här, men blir ändå trevligt.

Haha helt blä inlägg men whatever.

Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback