Wihiw

 Tjena alla små datanördar! :D Måste skriva asfort för om 5 minuter är riset klart, då ska jag blanda det med asgod thaikyckling o äta det framför tv:n där dubbelavsnitt av 2½ män visas! Är inte det underbart? =)
 Helgen har inte varit sådär extremtkul... Satt bara hemma o varför? För att man e så jävla utseende fixerad >.< Haha!
Men Adam var här med mig nån gång ibland så det va mys ;p
 Igår, haha så hade jag 4 cigg kvar när jag vakna o stället här e stängt på söndagar o jag vägrade åka in till stan som sagt. Så jag delade upp de på dagen, åt ingenting, bara sola typ, vilket var skönt i sig. Sen bad jag Eric kanske komma hit (med cigg alltså), men han kunde inte >.<  Så jag blev lite småsur o satte på film medan jag väntade på <3.
  Oså kommer han. Med mat från tacobar o en limpa cigg. Gaaah, blir ni inte avis? :D
 Sån pojkvän har man <3<3 Puss på han.

Jaja, men nu är det dags att äta. Sen blir det väl att sitta o göra powerpoint grej till datakunskapen åt Cornelia xD osen skriva heela Hi-arbetet. Bajs på det där.

 MEN MEN Puss på den.

<3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback