Yes.

 Sitter hemma. Orkade verkligen inte gå till skolan idag. Den här veckan har varit  helt allmänt konstig =/
Kanske beror på att jag håller på o bli sjuk, fast jag låter inte det hända. Och kanske beror det på massa tankar jag har i huvudet, och faktumet att det aldrig kommer att hända. Bara du som avgör.
 Drömde en sjuk drömm idag, fast kanske den underbaraste på länge, ville inte vakna upp. Det dåliga var att jag kände inte riktigt det jag ville, det jag saknar som mest. Knas.
 Känns som det e för  mycket just nu. Måste plugga galet mycket på lovet, men det är inte det. Förutom det finns det olika känslor som jag inte/kanske vill ha. Dem stööööör. Jag måste göra något åt saken, kanske ska snacka med någon lite senare om problemet om nån vill lyssna xD
 
 Jag önskar verkligen att folk inte tänkte så mycket ibland.

Nu är det lov iallafall. Eller egentligen klockan 14.00 börjar lovet, men jag har ju lov :D så att säga. Så nu börjar lediga veckan, underbart! <3


image178

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback