Bring me Flowers

Ojdå :D Nu har de tydligen fört över min blogg till Publishme.se, haha ;D Fett soft, eller? :/
Iallafall, nu är klockan fan halv två o jag sover inte >.< Har allvarligt probem med att sova tidigt. Jag hinner inte med allt på dagen, jag känner att jag slösar bort tid ifall jag lägger mig tidigt. Sen får jag ju stå ut med grov huvudvärk havladagen, men vafan, Ipren? Hallå? :p
  Dagen har varit ändå helt okej faktiskt. Först försov jag det fina vädret o vaknade då det regnade. Trevligt. Men sen gick jag o Adam ut o då var det sooooligt :D Alltid lika glad blir man faktiskt. Imorrn ska det tydligen oxå va soligt! (eller idag).
  Hoppas verkligen det :]
Träffade Lukas o Maggie idag oxå, alltid lika trevligt :)

 Vi har nu räknat ut att det är 2 veckor kvar. Fyfan. Skönt? Ja. Ångest? JAA. Jag har inte börjat på ett piss vi har kvar i skolan, o 2 veckor kvar känns sådär, halv-stressigt? Usch. Men sen e belöningen najs iallafall :D Det ska man inte glömma  =)

 God natt, o skärp er i skolan! :) (alltså, va inte som jag :p)






Den 20:e maj. Vad kan man säga om den dagen? (eller kanske snarare natten :p)
Hela grejen. Kan fortfarande inte bli van vid det.
Visst, kanske gör stor grej av det, men som sagt, för mig är det det.
Faktiskt.
Det är dagen jag har längtat efter länge. Syns det? Haha :D
Ångrar inte en sekund med dig.
Ångrar inte ett enda ord jag sa till dig.
Ångrar inte det jag svarade.
Även om det verkade osäkert, så har jag aldrig varit så säker på något, som på det här.

A  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback