>.<

  I torsdags sov jag fem timmar, igår sov jag fem timmar o jag misstänker att jag kommer sova fem timmar idag med. Faan va synd. Igår va jag o Jossie på "fest" som blev lite misslyckad för att SB kom osv osv... Men det var ganska kul ändå faktist. Spec Willie, Niklas, Filip, Kim, Shauki, Cissi, Sebbe o nåra andra. Sköna människor :)  Hahaha! Kommer aldrig glömma: "Din cykel e ju sönder!" *pff* går sönder, hahah xD Va otur man kan ha. O sen "följa strömmen" till trekantsparken eller vad det nu hette... hahah mm eller inte... xD HAAHA xD oså "vi e den minsta gruppen igen". Det där kommer jag ALDRIG någonsin glömma asså! Så sköna <333
  Men iaf. Idag ska jag vara med grabbsen + Susannah <3 Blir säkert kul (:  Kommer säkert somna i Staafies stora sköna säng (älskar den! :D  ) har redan bokat tom ;)   xD
    Aja, nu ska jag gå... måste åka snart   =)

    
ÄLSKAR ER MÄNNISKOR! <3



ra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback