GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD


Ärligt, jag har inte varit sådär, konstigt glad, på länge. Jag har varit jätteglad - ja, men inte på sååå säätt ;p
Iaf. Dagen började när min far ringde o sa att jag skulle gå upp för att han skulle komma. Vi åkte o köpte kläder till mig, tihii ^^, sen ringde Anna o vi gick uut!
Palla, de kallade mig för "svenne" hela tiden. Fan va taskigt! Jag vill inte ens vara det. Jag e ryss, o jag e STOLT över det! Vad folk än säger/tror om ryssar!
O Jag kände mig typ inte "en av dem" längre, men när jag loggade in skrev Nikola o jag sa det till honom typ. Han ba: neejje! du e en av oss, du e så söt o snäll. Där blev jag glad =)))
 Det var skiit kul när vi var ute. Först så kom de till min port o väntade på mig, sen gick vi o hämta Natasha (den andra alltså, vi säger Natasha F). Sen gick vi till Nikolas gård igen. Hahaha, alla köpte typ godis. Natasha ba: "vafan e mitt godis då" hahahah så ligger allt under bänkern STACKARE! men gud va vi garva. Sen, när vi satt på bänken kom en kille o puttade Natasha o Kati. Hahah, fan va fula, de låg där o garva medan andra trodde att de fick ont o allt xD sen började jag o Vadim hålla på o "skoja med varandra". Ingen av oss hade handskar, men vi hade snöbollskrig ändå. Sen tänkte han att jag skulle ramla, men tyväääär ;D sen började mina händer frysa. Då tog han Annas handskar o värmde mina händer xD Vi stod där i typ 15-20 minuter o han höll i mina händer. Niiice =)))
Sen gick Nikola. Haha, fan va taskig! Aja, de följde med mig hem sen... O sen fick jag massa sms av Vadim, hahah xD
Fan va glad jag e (o nej, det e inte p g a honom, vi e bara kompisar!) Har känt varandra sen 1:an jue ;)
Nu har jag läst massa blogg o 99% av dem handlar mycket om kärlek. Men jag orkar inte med det! Ärligt, jag orkar inte. Orkar inte bli sårad om och om igen, o, det värsta, såra andra! Det e så jävla jobbigt... Alla vill ju ha det, men jag orkar inte. Inte just nu iaf. Såklart tänker man på det men... äsh, jag vill inte ens tänka! =/
O en annan sak. Jag vill inte åka till Svergie. Fan fan fan fan! Jag visste att det skulle bli så! Aaaaaww... ='(
Men nej, nu ska jag inte tänka på det! Nu ska jag vara glad! Fast klockan e 01.31 o om min moster hör mig kommer hon DÖDA mig +jag e fortf sjuk (vet inte vad det har med saken o göra ens xD)

P.S. Ursäkta om jag skriver fel ibland, orkar inte ändra (a)




hm???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback