11

  Yes. Fan, nej menar jag xD  Asså det regnar! O jag tycker att det e ganska irriterande, me tanke på att jag måste till nya lägeneten sen (inte för att den ligger så långt bort men) :p O tanken på de där kläderna som jag ska ha på mig imorrn! :o  Snäälla, kan inte det va typ lite soligt imorrn iaf? (a)
  Köpt lite kläder idag, o nya skor! De kom typ från ingenstans kan man säga, men köpte de för att ingen har såna typ ^^, eller folk kommer typ ha, men de e lite... annorlunda (:  O det e bra. Men ska köpa andra sen tror jag... blabla oj va intressant.
 Jag fattar inte ibland hur man kan va så ful :s asså inte för att va taskig eller nåt, men fan, uuuaaasch! *mår illa*. Allvarligt. Men skit samma med det.
 Idag ska jag lägga mig tidigare för att  jag e typ helt död nästan. La mig sent igår o gick upp ganska tidigt. O imorrn e det fredag :D O jag har ryska, FACK! Men måste gå, för att jag måste få MVG. O hon kommer döda mig, för att jag inte gjort uppgiften, jag e cp! Hur lyckas man egentligen tappa bort samma uppgift två gånger? Men okej, vi flyttar, ibland försvinner det bara, men sen skolkar jag ju! För att jag inte vågar gå dit, haha xD Åh! Men imorrn, ska jag nog gå. Eller ne, bara hämta uppgifterna ;p orkar inte.
Yeeah, inte för att skryta nu! Men jag fick MVG- idag :D på författaren-grejen. Niice! :D MVG på båda delarna, aldrig fått det förut :p  Wohooo ^^,
O imorrn hade Danne tänkt att vi ska köra fotboll ute? Mhm, orka... om det e sånt väder... men NEJ! SOOOL!

 

image60


P.S. O du stör mig fortfarande! >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback