62

   Jaha, då var sommarlovet slut då. Känns lite skumt.. jobbigt o vakna upp tidigt, men det funkar =)
Funkade idag iaf xD
Är heeelt nöjd med Nacka! Klassen e helt okej, fast vi har inte fått träffa våra "kompisar" som vi ska ha vanliga lektioner med, men det spelar ju ingen roll.
Alla verkar helt okej just nu iallafall.
Haha som idag:

Sally: Men fan, vi e bara tjejer här ju. Tänk hur mycket tjaffs o bråk det kommer bli!
Leila: Neeej, så får det fan inte bli!
Jag: Haha.
*Emelie o Sannah i bakgrunden*: men han e ju visst snygg! vafan e det du säger?
Sally: Jaha, nu börjas det dårå !

Haha, neej, men Arvid verkar skön ju, så det blir nog inga problem med det (:
Annars är det väl helt okej, förutom några dåliga nyheter.
Som sagt, självmord borde inte existera. Det borde vara förbjudet o visa sånt i filmer, skriva böcker om det, visa det på internet. SNACKA om det tom!
Fan va jag skulle bli glad om människorna bara glömde om det! Även om det inte går o få tillbaka henne, skulle det hjälpa många många många familjer...


Ne, nu ska jag lägga mig så jag kommer upp imorrn (: Natti ^^,




image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback