Blablablablablablabla... bla!

   Undrar när jag ska gå o lägga mig. Vaarje dag tänker jag: nemen IDAG måste jag lägga mig tidigare... Men det går ju inte? Alltid finns det nåt som håller mig kvar. Som till exempel skriva blogg nu. 
  Okej. Ingenting jättejättejätteviktigt har hänt idag faktist. Körde snlbollskrig på rasten, fick skiitont i händerna, men hade kul   =)  Sen hade jag blivit utvald till att vara med o intervjua skolans blivande kurator. Egentligen skulle det vara Roza, men hon va ju inte i skolan idag så. Det blev jag iaf )))
  Sen, har jag inte gjort nåt spec. Förutom att kolla på Vänner, vilket gjorde så att jag blev gladare. O sen! Snackade jag med en kille, som har världens gulligaste msn-namn o som liknar Ashton Cuther ;p Jag vet inte vad det e, men det gör mig glad att snacka med honom bara. O NEJ, jag e inte kär eller nånting. Känner ju typ knappt honom, men... det e bara det att förut snacka vi aldrig med varandra, men nu... ;D 
  Aja. Seen har jag bestämt mig för nåra andra saker angående nåra i klassen. Får se om jag klarar av att göra det då ;)
  Oså sist, men inte minst. Jag tänker vakna imorn, o det första jag gör blir... att le :D får se om det påverkar nånting  =)


GLASS

Nu ska jag sova alla glada! O inte glada! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback