"Voir le soleil quand la nuit nous accable"

Fin mening )))
Tänker på massa härliga saker på en gång men aja... =/
Iaf. Idag har inget spec hänt. Varit hos farfar. Imorrn ska jag dit igen, men först på bio. Sen ska jag på bio med min kompis, kanske tom nåra gånger, o sen med moster o hennes man! Haha, blir mkt bio på en gång, kul! =)
Nu chattar jag med mor. Hon säger att vi fick en lägenhet, fortfarande där i Solna (Huvudsta). En 3:a, med stora rum säger hon. Sen frågade jag om vi kan köpa möbler till mitt rum (var säkert på svar nej, fast jag har ju inga möbler till mitt rum, allt e hos den där jäveln), men hon sa JA! :D  Allt nytt kommer köpas till mig, för att de har redan allt de behöver. FAN VA BRA! :D Har alltid velat! Tihiii ^^,  Okej, det kanske låter helt sjukt, jag vet, men jag har faktist aldrig möblerat mitt rum helt SJÄLV liksom... Känns så jävla SJUKT BRA! :D Fast nu, januari o februari ska jag bo hos Stefan i han gamla. Bättre än där i Enskede iaf! ;p
   Räknar dagar till den 10:e! Vill verkligen till Svergie, saknar er sjukt mkt, fast det e roligt här oxå. Saknar att vara upptagen var enda sekund, ha nånting o bry sig om osv... Här e det chill varje dag, behöver typ bara bry mig om vad jag ska ha på mig o duscha o så :p allt annat fixar andra))))  Haha, FAN att de inte fanns biljett den 7:e, men jag hittar säkert något att göra, så det e kanske lika bra (:
 Nu ska jag lägga mig så jag kan gå upp imorrn!


KANIN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback