*Finnsingenrubrikhär*

 Hm, klockan är snart 3 o jag har faktist lovat mig själv att lägga mig tidigare! Men jag gjorde det först, men kunde inte somna... jobbigt    =/  Blev plötsligt skit ledsen av att tänka på en sak... tänker inte säga vad det va, behövs typ inte.
 Men då, eftersom jag ändå e uppe kan jag väl berätta lite vad som har hänt den här veckan eller nåt? Det finns egentligen inte så mkt o berätta, för att det här e tråkigaste lovet nånsin typ... Det enda roliga va att jag va i nattgibba med grabbsen o Emelie. Tack Eric för att du fråga <3 annars skulle jag typ dö hela veckan.
Iaf. Va där o spela hela natten, skit kul var det! Spec då jag spela F.E.A.R. Hahahah xD Kommer aldrig glömma då jag blev rädd ;D Ni skulle sett Eric, hahah xD fan va han garva...
Men iaf. Sen skulle vi ju åka hem dårå... Alla va trötta o sega (förutom jag faktist!). Fan, skulle kunna stanna där hur mkt som helst, bara de va med o vi hade lika kul =)  Men på vägen till Huvudsta, när jag gick av vid T-centralen alltså, började jag plötsligt bli trött o längta efter min sköna(?) säng. Okej, kanske inte så sköna xD men varma iaf? Så jag typ nästan halv-springer o när jag kommer fram till dörren upptäcker jag då att jag hade glömt mina nycklar :D. Kan det bli bättre eller? O Stefan hade redan åkt till jobbet. O jag hade inga pengar på mobilen heller! Så a, fick ringa från Pressbyrån o åka till Häggvik (ligger en station efter Sollentuna)... långt alltså... på vägen tillbaka va jag HELT död o typ kunde knappt gå xD Folk trodde säkert att jag va full eller nåt, men jag bryr mig inte.
Det sjukaste e då, att när jag kom hem va jag pigg igen :s Se, jag e sjuk xD Kan vara uppe hur länge som helst typ, bara jag snackar med folk o så... men så fort jag e ensam somnar jag ;D
Så, där va den roligaste dagen/natten. Andra dagar har jag bara suttit hemma... inte så konstigt på tisdag egentligen? Va ju typ helt död...
O imorrn ska jag o Jossie göra nånting ^^, Typ till stan o sen kanske bada :o ! Har inte badat på 100 år o inte hon heller typ, så vi e lite sugna ;D

Aja, ska nog gå o lägga mig nu, o försöka somna...Hoppas det går (:
Juste, såg att Emelie hade skrivit om mig! :D Va gulligt av dig =) <3

God natt då (:

säng eller vadsomhelst

P.S. Saknar Ukrainabarnet  ='(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback