16

  O här var jag :) Me bandage på ena handen o plåster på andra. Så lyckad e jag :D Oftast faktist.
Skulle klättra över staketet som irriterar på väg till t-banan. Gjort det flera gånger, men idag blev jag lite stressig och råka ramla medan ja fortf höll i där uppe, så sån där staket-grej åkte in i min hand =)  Massa blod, vilket jag inte tål o sån drama avslutades hos Staaf där jag fick bra behandling + bandage som jag har på mig nu. Yess, så kul vare idag faktist ^^,

  Sanningen om solen är enkel: påverkar helt. Det behöver inte ens va varmt, bara man ser solen så räcker det. Men snart e sommaren ändå här, o snart e grundskolan slut... O alla np e över nu... Mrrr, skönt.

  Jag kommer somna när som helst, så det får bli såhär tråkigt idagrå.

Hoppas ni inte får nåra hål i handen <3



image64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback