26

   Att vara sjuk suger! Visst, man kan va hemma o sova hur länge man vill o slippa skolan, men det suger också!
Jag vaknade klockan 04.30 idag av att det gjorde så jävla ont o svälja. Kändes som om jag åt knivar. Fyfan. Osen huvudvärk, ännu bättre...
  O nu har jag missat massa folks redovisning =(  O massa andra saker, men imorrn! Ska jag försöka va pigg, för att imorrn är det först Enskede IP, bio o sen dramaten :D Så nice...
  O idag e det tankäkaren, men jag skiter i det. Jag försökte ringa, men ingen svarar, som vanligt. Vafan har man telefon till då? >.<
   Faaaaaaaaaan, det gör tom ont o gäspa!!!  Fan ta min jävla hals... ='((

Aja, nu ska jag försöka gå till Vivo o köpa mjölk... o kanske nåt annat gott (:




image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback