95

   Eller www.blogg.se suger.

Nu har jag suttit här i ungefär 2 timmar o försökt få min blogg o se ut precis som jag ser den framför mig. Men nej. Blogg.se e sämst, o man får inte ha musik på sidan. Ap, aja.
 Fyfan vilken dag. Först vårdenstralen. Två tanter började bråka mitt i allt, om ingenting. Hur orkar de? Går dit varje dag bara för att umgås. "De är ute efter nya tant-kompisar från vårdcentralen. Sorgligt".
 Japp. det gick väl, relativt bra, hoppades på bättre. Fast sen ringde moster o sa att allt e chill. O det e nice :]
Ingen svenska imorrn, underbart, börjar vid 10(?).

 Nu orkar jag inte skriva mer. Orkar inte ens se på blogg.se. Usch usch usch !.


Direkt från mobilen! Natti! :]


Bild på mig direkt från min mobil till blogg.se
Nice ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback