83

  Ah. Nu e jag här igen. Klockan e över 12 o jag sover inte. Som vanligt.
Men det får jag fan ta. Om jag lägger mig sent, så måste jag gå upp på morgonen oavsätt vad.
Fan, fick 11,5% frånvaro. Illa. Iofs inte så, men det kommer bli ett allvarligt problem för mig, det vet jag.
Hm, om inte redan blivit. Men whatever.

Annars är det väl rätt okej :)
Haha, jag o Cornelia har typ inga pengar, kul.
Hennes tog slut idag. Hon köpte en asfin kappa, som veerkligen passar.
O det ska jag oxå göra! Har redna hittat en som jag blev helt kär i.
O det bästa e att den e rosa :D
Weheey, äntligen nån annan färg en svart.
Så jag ska nog ta mina sista 200$ o köpa den.
Osen jobba jobba jobba o samla ihop pengar så jag har.
Måste börja spara!

På tal om jobb. Jag ringa Per (min chef) idag!
Såå glad :D
Ska jobba på höstlovet, underbart!
Känns verkligen bra, aldrig fel med pengar liksom ^^

Men nu blir det Sex and the City, som vanligt, osen sova.
God natt!


image130



P.S. Kan inte ett piss om historia-grejen, har prov imorrn. Iofs bara G-prov, men ändå!
 Bläääää =((((

      J  <3  O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback