Jaha.

 Ledig dag alltså. Har haft en ledig dag i veckan typ 3-4 gånger i rad nu. Soft på ett sätt, men samtigit så känns de här dagarna som typ lördag, så man blir ju lite förvirrad sådär :)
  Iallafall. Denna dag började helt fel. Jag tänkte att jag skulle vakna klockan tio-elva men istället så ringde Oa mig klockan ett. Där var alla mina planer rökta.
  Jag blev sur och ringde Liz, men hon svarade inte, så ringde Cornelia istället. Människan satt ensam i Slussen och läste Historia. Något som egentligen är så jävla typiskt henne, men samtidigt liksom. Plugga historia vid ett?
 Hon var jävligt hungrig o ville att jag skulle åka till henne, men jag hade bättre förslag. Hon åkte till mig och jag lagade lite pasta + pesto till oss båda. Gott =)
  Efter maten fixade jag mig, båda var lite sådär, lagom glassiga och drog ut. När vi väl kommer till Huvudsta centrum så är det två, helt okej 23-åriga brat-killar som står o försöker sälja nåt, typ kort var det. Konversation:

 - Kom tjejer! Handlar ni med kort?
 - A föfan!
 - Här har ni ett erbjudande, när ni har gjort det o det så kan ni få gratis resa till Amsderdam, Paris, London o massa.
 - Hehe, måste man vara 18 för detta?
 - Ja, alltså, man måste va 20, är ni inte det? :o
 - Hehe, ne alltså inte riktigt.
 - Nemen synd då... Men vafan, vi skiter i resan, vi har lite kul istället, vad gör ni ikväll?

 Ja, man gick ut o efter 5 min blev man uppraggad. Bättre självförtroende gratis? :]

Vi mötte upp Alicia i stan, och drog till Stureplan, där vi fick veta att Astron har flyttat till stan. Då var det redan för sent o dra dit, så Cornelia gick till stan, jag o Liz tog tåget. Hon till kyrkan, jag till folket i Medis.
Var med alla en liten stund, bara när vi gick till Skanstull. Men sen drog jag, Adam och Hector och chillade vid Slussen-kajen. Varmt och skönt :D
 Efter en stund kom Hanna, men glass !  ;D Perfekt verkligen. Chillade där en stund till med Hanna och efter det drog dem hem, och jag o Adam åkte till Solkungen och solade. Najs.

 Jaja. Nu måste jag iallafall sätta igång med sv-uppsatsen, orkar inte göra hela imorrn. Efter det ska jag packa och dra iväg till Oa. Sover hos honom ikväll. Pööss <3

image189

Kommentarer
Postat av: Fanny Gillbjer

snygg header

Grey's Anatomy eller Top Model 9
?!
help :P

Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig dag :)

2008-04-23 @ 20:48:58
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Joakim Forsberg

Tvååring dödad av tåget, läs mer om det i min blogg!!

2008-04-23 @ 21:00:30
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback