Tisdag, bästa dagen i veckan! :D

 Iallafall denna vecka. Vaknade 06.45 idag, fast somnade halv 1, så var inte så värst pigg, men gick upp ändå, fixade mig, käkade frukost!, för typ första gånger på år o drog iväg. Kom i tid! till svenskan, sjukt stolt över mig själv.
 Mådde bättre i helgen, missade halva skolveckan, bläh. Drog ut i söndags o fikade med mina boys, Eric, Adam och Hecki. Det var riktigt trevligt och gott. Har fan inte käkat voffla på 100 år. Sen mötte jag Oa vid 12 på natten vid t-centralen. Det var trevligt och mys o se honom igen :D
Sjukt tråkigt inlägg, men sitter på historien, omringad av störande, skrikande, brudar, så jag e lite lagom irriterad.
 Nu är matteprovet avklarat och jag fick typ G hehe, en av de bästa i klassen, poängen alltså. Skryta lite skadar inte.'

Idag börjar iallafall helvete-spanska-pluggandet. Bajs,
MEN imorrn e vi lediga. Skönt som faan! Fick reda på det idag från ingenstans, blev glaaaaaaad. Så suckers ;D

 Nu ska jag sitta o chilla lite. Orkar inte plugga.

Pyss Tash

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback