190

Ikväll är en sån kväll då jag känner att allt e piss. Ogillar såna kvällar, men så blir det ibland. Sen känner jag mig värdelös också. Det följer liksom alltid med på köpet.
Allvarligt så förstår jag inte ibland hur jävla "tur" jag kan ha. Alla runt omkring har börjat skolan nu. Många började idag.
För vissa är det inte någon större grej. "Som vanligt" liksom. För vissa är det en positiv grej. Träffa sina klasskompisar som man inte varit med på sommaren men ändå umgås med. För vissa, som börjar i en ny skola är det också positivt (oftast). Ny klass, nya kompisar...
För mig (jag börjar då imorrn, så jag vet ändå inte säkert hur det blir), men just nu känns det bara piss. Jag har sån underbar tur just nu känner jag... Jag vill fan inte ens gå dit. Orkar inte se alla de där människorna igen (inte alla då såklart, många har jag ändå saknat). Visst, jag var positiv igår, men idag känns verkligen ingenting rätt.
Haha, klaga klaga klaga.
Men jag menar vadå? Bloggen skriver jag för mig själv. Ingen läser ändå, inte ens kompisarna (haha, finns ingenting intressant o läsa ens).
Så ja...

Finns även andra tankar just nu, men de orkar jag inte ta upp här. De får jag spara för mig själv.

Detta tröstar jag mig själv just nu med:



Fast nu har det blivit äckligt... Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback