118

Helgen dårå. Ja. För det första så kändes de som ganska väl förtjänade. Då jag kom i tid både i måndags och tisdags. Ja, sjukanmälde mig i onsdags, men det var bara 2 lektioner. Var i skolan i torsdags (nästan i tid), och missade typ halva fredan xD Men det är inte så mycket, faktiskt! Iallafall.
I fredags, så hände inte så mycket. Var i stan en stund, köpte biobiljetter och åkte hem, då Oa åkte o bowlade med sina kompisar. Efterdet möttes vi igen, käkade på kungshallen, gott! och gick på bio. "30 days of night". Ganska bra film faktiskt. "Annorlunda". Tyckte jag iallafall.
I lördags, så var vi och träna på S.A.T.S Hötorget. Riktigt bra var det! Skönt att träna igen. Efter det åkte jag hem tillsammans med Oa och väntade på grabbarna. Vi förkrökade hos mig, och efter det åkte vi till Skarpnäck. Fest hos Markus. Ganska kul :)
Gick vid halv ett, tur det! Var sjuukt trött.
Idag har jag sett 2 filmer. "Sweeney Todd". Se INTE den på bio om ni inte gillar filmer där de sjunger var 5:e minut. Den var inte så bra som jag trodde att den var. "Good Luck Chuck". Top 10 sämsta filmer. Fyyyfaaan.
Pluggat matte också för den delen :] Gick väl sådär. Matteprov imorrn. Får väl hoppas att det går bra!

Ska lägga mig nu och se lite på tv. Assnygga bilder:

Gucci SS2008
Natasha Poly and Mat Gordon
Inez & Vinoodh

 



 

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback