126

  Fortfarande sjuk. Det känns otroligt jobbigt för att jag verkligen vill gå ut, gå till skolan, till och med i det här fina vädret! Men min kropp vägrar bli bra o hålla upp mig normalt.
  Sitter o skriver, lite forum o så. Behöver inte plugga idag, det e skönt! Det som däremot INTE är skönt är att jag kommer få göra svenskaprovet i juni typ. Får inte glömma saker!
  Tog bild på mina skor igår, men min kamera är död, så jag måste ladda batteriet först.

Blivit dålig på olika omslagsbilder, men i det här inlägget kommer det en, jag lovar!.
  Nu ska jag gå o ta ett varmt bad o sedan mysa i sängen hela dagen. Puss.


Magazine: Vogue Paris
Issue: March 2008
Title: Neo Classiques
Photographer: Mert Alas & Marcus Piggott
Model: Lara Stone

image172

Kommentarer
Postat av: Caroline

Krya på dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback