Ohnej..

  Alla är typ sjuka nu. Kan tom förklara varför. När sommaren kommer och man ser solen, tror man att det är varmt (med det är det inte). Så nu sitter jag här, håller på o bli sjuk/eller är sjuk. Vaknade idag med ont överallt. Bokstavligen. Hade sjukt ont i huvet, hjärnan tryckte på som fan (o det första Adam gör e att skalla mig :p ).
  Träffade Jim från Norrland idag :) Det va trevligt.  Va i gullmars ett tag, sen dalen, osen åkte vi in till stan o åt på  PizzaHut. Dyrt,  men gott =)
  Efter det åkte jag hem. Mådde verkligen piss hela vägen. Ville bara sova typ. För varmt, för kallt, om o om igen.
Sov bort hela matchen, haha, vaknade när det va extra 30 minuterna, o RYSSLAND VANN <3  konstigt? ;p
  När jag såg de göra tredje målet direkt efter andra blev jag fan pigg, men nu är det jobbigt igen. Ont i ryggen, magmusklerna, axlar, halsen, huvet... tom ögonlocken >.<
  Jaja, haha sitter o tycker synd om mig sjäv.

Nu tankar jag iallafall två filmer, har fixat te och ska äta ballerina :D

Hoppas jag mår bättre imorrn >.<

Puuss <3




Kevin tomte :D






Samieboy :]






JimJim ;D






ErriPon :p
(vill inte visa hans tunga för mänskligheten >.<)





Baby och jag (blåa läppar? xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback