Min kärlek till den här kvinnan.

   Skrivet ett inlägg till, separat, för att den här kvinnan förtjänar det så sjukt mycket.
I början på skolåret var det lite bitch-stämning, men jag gillade dig direkt redan då. Ångrar inte att vi började umgås. Nu står du så sjukt nära gumman. Vilka är de snyggaste/bitchigaste/sexigaste brudarna i skolan om inte vi?
  Jag är så obeskrivligt glad för att jag lärde känna dig och har dig som kompis nu. Så glad att vi kom varandra nära. Du är en av de underbaraste människorna jag har träffat. Du säger att du inte duger? Att du är som alla andra? Bullshit. Du är så otroligt speciell, både på utsidan och insidan. Du har utstrålningen, som många tjejer drömmer om. Du har personligheten som ingen kan motså. Du har götten som ingen missar ;)
 Vi är så otroligt lika, vilket e så himla skönt. Förstår varandra, fast vi inte ens avslutat meningen. Så himla skönt o bara ringa dig, för jag vet att du förstår. Vad jag än gör, så vet jag att du inte kommer döma mig. Bara peppa. Bara lyssna.
  Känns så skönt att ha dig vid min sida, för med dig känns det som om jag klarar allt. Verkligen allt.

 O du vet att jag alltid står bakom dig. Jag peppar dig till max, för att du är värd så jävla jävla mycket i världen. Du kan gå hur långt som helst. Jag finns alltid här, du vet det, men jag säger det igen. Sviker aldrig dig. Du betyder så sjukt mycket.

 Dagen jag träffa dig, kommer jag aldrig glömma. Dagen då jag träffade en ängel.

Jag älskar dig, Cornelia Dahlin.




 

Kommentarer
Postat av: Cornelia

<3. du är bäst, älskar dig så mycket!

2008-05-22 @ 12:16:09
Postat av: roy

ere inte dags för ett inlägg till mig :/?

</3

2008-06-02 @ 16:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback