Nuu är det torsdag :D

  Jaha :] Nu är det torsdag och man har ingen skoola :D Eller egentligen har jag teater vid 13.40, men vem orkar gå på den? :p
  Sitter hemma hos Adam, haha. Han krigade till skolan nu vid 09.50, duktigt! Jag sitter här o vill egentligen inte gå ut,men vad ska man göra. Ska åka hem o chilla lite, kanske plugga.
 Vädret är riktigt äckligt. Fyfan. Tror iallafall inte att det regnar, men ändå ! Allt är grått igen. Ge oss sol! Föfan.
   
 Igår var det helt meningslöst o gå till skolan. Gjorde ingenting. Film på morgonen, Dirty Dancing <3, sen historian (nån som jobbade då, förutom Alicia? :P) osen idrott. Läraren e sjuk i huvet. Tänkte att vi skulle hoppa längdhopp i regnet. Glöm säger jag bara. Fast alla gjorde typ, men jag, Elin o Mattan drog. Ja, hon såg, men vem fan bryr sig. Alla håller på o bli sjuka nu typ. Idiot.

 Förövrigt så var det lite mys i dalen på kvällen, lite kallt, men okej :p

Tänkte gå ut på balkongen en stund nu, känna av vädret. Klä på mig o åka :p
Pöss<3

image197

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback