Wiiiii :D

   Nu är helgen över, alltså hur sjukt fort går inte tiden egentligen? Har inte ens hunnit skriva, haha :p
I fredags åkte jag till Hanna <3 Vi utbytte nåra tankar om olika saker, skönt :) Sen åkte jag med grabbarna till dalen, sov hos Adam. Haha Blåtand <3 :p  Inte så mycket mer med kvällen, orkar inte skriva så mycket heller =)
Lördags vaknade vi, så var det asbra väder ute :D Segate lite, åkte till kärrtorp, fast jag var tvungen att åka hem efter typ 10 minuter, skulle ju va barnvakt >.< men det gick iofs bra, allt va lugnt, ungen somna fort o då var det dags för ESC. O

RYSSLAND VANN!!!

Jag grät, jag driver inte. Fyfan va jag blev glad, äntligen! Ringde moster, fast det var typ 3 på natten hos de, men hon sov inte haha :D Sverige kom 18:e plats, hahaha synd Charlotte xD
 Adam sov här så det va najs :p
Idag skulle han jobba vid 5. Så vi chillade här, sen åkte vi in till stan. Jag - vidare till Liljeholmen o lite mys med Cornelia o Tanja :)
  Mötte upp Eric efter typ en timma, käkade oså.

Chillhelg ändå :) Alltid najs med sånt.

Kom hem typ för lite mer än en timma sen. Är egentligen astrött, men vill ändå inte sova :s hur det kan gå ihop.
Imorrn får jag reda på hur det gick på spanskan GAAH jag dör! 2 lektioner annars bara iofs, det e naaajze :D

Nu måste jag ändå sova fan!

Puss <3





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback