210

   Jag håller inte koll på bloggen, håller inte koll på andras bloggar, håller inte koll på tiden eller knappt datumet... >.<
O jag har inte tagit bilder känner jag... på länge...
  Helt inne i plugget. Känns bra det, men idag fick jag reda på att jag har hög frånvaro IGEN, hur fan kunde jag lyckas med det? Jag e fan i skolan nästan hela tiden? (kanske den där "nästan" som har ställt till det?).
  Nu har jag iallafall gjort allt jag skulle för idag (eller nästan allt). Den där jävla "nästan" igen? :@ så nu e det dags o sova. Kanske ska in till stan imorgon efter plugget, eller kanske fika med Ronja om vi inte blir klara på svenskan. Fattar inte var mina pengar har tagit vägen, de kommer ju aldrig =/ men löser sig säkert :)
  Idag kom älskling o hälsade på hemma hos mig :) gillar inte o vara med honom en liten stund... vill ha mer tid!

 Yeye, måste sova nu iallafall  :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback