12:08 eller allt händer i sista sekunden? ;p

 Snart måste vi åka o nu känner jag plötsligt att jag kommer sakna alla mer än jag hade tänkt mig =/
Är ganska trött, vet faktist inte vad det kan bero på. Kanske för att jag började packa klockan 23.00 igår haha xD Adam blev chockad när han hörde att jag inte hade gjort det ;p Men jag e proffs, har gjort det så många gånger, haha :D
  Undrar vad min pappa kommer säga när han ser mig, haha! Oftast brukar han ju skratta lite åt mig (vet inte ens vaför) o sen bara börja snacka om något annat. ;p
  Guud nu längtar jag ännu mer! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaah , okej ska vara tyst om det nu (a)
Staafie skriver nu att han kommer sakna mig! TAASHIE ÄLSKAR STAAFIE FÖRALLTID! <3333333333333
 Happ, nu ska mamma bara klä på sig, o sen måste vi åka (:  Haha, när jag vaknade tänkte jag på att Adam redan var på flygplanet. Vet inte ens varför jag tänkte på det =/
 Men aja, ni får ha det så trevligt här mina underbara IIZOR :D Ska försöka sitta vid datorn lite när jag jag e där (:

 
HEJ DÅ!    =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback