. . .

 Jag fryser HELA tiden. Oavsett om jag e ute eller inne, ALLTID! Det börjar bli joobbigt... >.<
Aja, idag va jag på fest iaf. Eller, jag skulle gå på fest, men jag o Anna pallade typ inte. Vi gick runt istället (o frös!). Sen kom nåra, för att de pallade inte med festen. Anna blev SÅ chockad när hon såg mig, haha. Men glad! :D Sen träffade vi nåra killkompisar o stod med de i porten (varmt). Hahahah, fan va jag garva...
  - Vad ska du göra?
 - Jag ska bränna upp håret...
 - Det kommer lukta...
 - Aa, Annas schampoo...
 - Nee, tvål... såndär gul, äcklig du vet
HAHAHA xD Fett synd!
Iaf. Sen gick vi till skolan för att träffa andra. SHIT, va folk har ändrats! Niklas bara stod o stirra på mig i 1000 år kanske xD NICE :D hahah fan va gulli, han blev generad <3333 som vaaaanligt (a)  hahah alla blir typ...
 Sen gick vi runt lite, följde med en till t-banan, o sen skulle Marianne in på McDonalds o köpa glass (galen, fan va kallt) o Anna visade mig "Viktor i framtiden", HAHAHHHAH! xD Sååå lik! Sen träffade vi Alex, som va med i sommras. ÄLSKAR HONOM! :D Seeeeeen, gick jag hem (:  Haha, naaaw Niklas blev chockad när jag pussade honom på kinden när jag skulle gå (man gör så mot alla alltså ;p), men han trodde typ inte att jag skulle göra... Men vafan, känner ju honom sen 1:an! :D :D :D  Måste va ute med de mer, va skit kul jue  =)
 Aja, det var kul med de, men nu mår jag plötsligt dåligt. Vettefan vad det var som gjorde att det blev så, men... eller jag vet visst fresten... Tänker bara att allt är ganska misslyckat just nu. Kolla bara på Anna, tom hon! Ärligt, jag förstår inte... det måste vara nåt FEL. Eller så e det jag... aa det e säkert så... aja, nice då :)  Juuste, sa ju till Staafie: "det kommer adrig att bli nåt, kommer alltid att vara singel". Så, det är väl lika bra?

P.S.     .   .   .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback