,

 Tänkte skriva "jag förstår inte riktigt.... bla bla", men märkte att många av mina inlägg börjar just med "jag förstår inte... " o så är det något om mig. Hm, betyder det att jag inte vet allt om mig själv eller? Låter ju sjukt... Men iallafall. Idag har det varit en ganska tråkig/jobbig/hemsk dag. Jag orkar verkligen inte berätta verför, vill inte heller, för att vem som helst behöver inte veta. Det är mitt problem o jag vill inte att det ska gå ut över andra. EN kanske får veta, fast jag tror inte, för att jag vill inte fortsätta berätta något till någon. Haha, jag sa ju att jag skulle bli som du till slut.

 Har lärt mig massa saker på ganska kort tid och det känns ganska jobbigt. Men jag klarar nog det =)

Eric, om du läser detta så vill jag säga att mina pengar tog slut och jag kunde inte skicka sms...

    Ska lägga mig nu så den här dagen tar slut fortare. O imorrn  idag fyller min kusin år. Kul (: 

 Jag saknar er  dig mycket  inte...   <3   </3


leeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback