Äntligen ;p

 Det snöar! Äntligeeeeen! Nej, det e inte sååå kallt, men det blåser som fan o man fryser skiten ur sig. Som jag o Julia idag ungefär  xD  vi gick runt o pratade i kylan o sen SATTE oss! Sjuka, aja... o pratade hur länge som helst... tills vi inte kände våra händer ;p
Ja. Idag var jag i skolan flera gånger. Först hälsa på min lärare 6-11, som nu blev rektor. Hon har ändrats jättemycket. Nästan helt... O sen frågade jag om jag kunde komma på fest på torsdag, så sa hon: "jag ska tänka på saken... vem som helst får inte komma jue..." hm, e jag ' vem som helst ' eller?`:o aja... Sen frågade hon om jag ville hälsa på klassen. Haha! Faan va nervös jag var... Det va bara tjejer där, TACK O LOV! De hoppade på mig ;p o jag satt med de resten av lektionen o snacka massa skit, haha :D Sen gick jag o Viktoria hem o på vägen såg vi först en killkompis. Han ba: o.O Natasha! :D men jag gick... vet inte varför, men skämdes typ :s ( :o ! ) Sen såg vi en annan... Viktoria ba: Natasha, säg hej typ? Jag: neeeeej...
   Asså ärligt? Vad fan e det för fel på mig? =/  Känner mig som... vet inte vad... aja, ordnar väl sig efter festen hoppas jag... fick gå jue! :D 
   Sen åkte jag o moster till McDonalds o bokade födelsedagen åt min kusin ;p nice.. jag som tänker "äta mindre, idrotta mer".... MMM. Misslyckad ! :D Nemen, det e sant! Sista bullen idag! Tänker inte äta så mycket fett!  xD
    Fresten! Har klippt mig o färgat håret... hahaha... hoppas det växer fortare så luggen blir lite längre... den e inte kort nu heller, men jag vill ha längre (:  Nu har jag typ nästan svart hår, weeeey! Fan, ser ju ut som EMO?!?!?! =/   Nee... kanske inte (a)
  Saknar Jossie o Alla! <33333  Älskar er otroligt mycket! ;D


P.S. Viktor kommer på lördag!!! ;D   

                                                                                                                                                                       ...kanske ='(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback