Bla-bla

 Det blev lite fel med rubriken "barn + nallen" :p
 Jag fattar inte varför folk skaffar blogg o skriver om nånting som, jag tycker iaf, är privat? Okej, man skriver blogg för sig själv, jag vet, men man behöver ju inte berätta massa saker som andra inte borde veta? Till och med om man VET att kompisar läser o så. Ibland vill man kanske att de SKA se o fråga och så, men om man skriver om samma sak i nästan varje inlägg... blir det inte ganska tråkigt o läsa till slut? Jag vet inte, men jag tycker iaf inte att man borde skriva om vissa saker. 
 Fast egentligen, ibland vill man kanske inte prata med nån kompis eller nåt, men vill ändå "säga" det. Då kanske det är lättare om man skriver? Fast då behöver man ändå inte göra det på det sättet, så att alla ser... =/

                                                               Hm, snaaacka miinde Nataasha  (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback