Drömmar xD

 Nu är det FULLT med snö här! Vaknade runt 11 idag och såg att allt var VITT ute! Tihi ^^,  okej, NICE det e borta nu =( äsh då...
  Iaf. Idag åkte vi till den där jul-grejen. Det var ganska tråkigt faktist, men jag försökte göra det roligare (inte för att jag orkade men...). Haha, när vi satt i bilen skulle kusinen sitta i mosters kompis knä. Hennes son satt bredvid så kusinen satt lite på hans knä med. Guud va gulliga! :D De log o skrattade tillsammans o han satt typ helt stilla o lät henne sitta i hans knä. Naaw. kunde inte låta bli att le! Fast de e bara 7 år båda två, men ändåå! Hahaha xD Det e säkert bara jag som tänkte så men ändå (a) Gulligt =)
 Sen läste jag nästan hela dagen + spela dator liite (a) Ojuste... sjuk dörm =/ det var typ krig o jag skulle vara med... jag dödade typ en :O ! Fan va äckligt... o sen så typ kunde jag inte skjuta, så jag låtsades som om jag dog o "fienden" tog mitt vapen :o !  O sen skulle vi typ "evakuera" (haha xD) alla barn i skolan, men nåra stannade o jag stannade med dem... sen kommer jag inte ihåg =/  tror inte jag dog iaf (a) 
 O igår drömde jag att jag lagade mat hela natten, haha FAAN va hungrig jag var när jag vaknade! xD
Orkar inte gå ut imorrn, men moster kommer säkert komma på nåt... -.-
Men annars är det bra. Förutom då att jag vill till Sverige, orkar inte va här typ... vet inte varför :s
Nu säger Eric att jag e bättre än honom i svenska o jag blir ARG! Sluta du har ju bott i Sverige i hela ditt liv o vem e jag? haha invadrareeeee, du kan inte svenskaa? nee, du kan svenska! jag kan inte svenskaa :D
Geeeerattiiiiiis viiisst ? xD
Aja, kommer inte på nåt att skriva just nu :)

Puss / Abtrabulahhah Kuzminah aka Natasha      xD     (tänka på Jossie)






tjejen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback