*gäsp*

 Sjuk dag. Vaknade ganska tidigt, blev väckt av min moster snarare. Sen kom nåra gäster, fyfan va jobbiga! Man ringer faktist först innan man kommer... Sen åkte vi o köpte mobil din min kusin, gulligt ^^,  O jag kommer få den där grejen till mobilen som jag tappade bort, yeeey!  =)
  Cp väder, jag orkar inte. Allt e så grått ute, det e inte så kallt, men inte varmt heller. Lååångt ifrån varmt om man ska va ärlig! O jag känner inte att det e vinter osv osv... Orkaaaaaa... Hee, nu börjar jag bli lite konstig för att jag e så trööööt + lyssnar på ganska konstig musik, typ trance ;p eller det e bra, men det gör så att jag somnar nästan typ. 
  Saknar alla så otroligt mycket så det e inte sant! Jag vill till er nu, orkar inte med Ryssland, jag känner mig inte ens hemma här! Det kanske e p g a vädret, vad vet jag, men det känns dåååligt o deppigt osv, o jag vill bara till ER!  <3
  Hatar såna bortkastade, onödigt-stressade dagar... aja.
O nu e klockan 00.55 här, JAG som tänker lägga mig TIDIGARE idag! Aja, kommer inte vakna imorrn... o vi ska ju till den där julmarknaden eller vad man kan kalla det för. Hoppas det blir kul iaf... JUSTE! Jag o pappa ska shoppa på tisdag typ hahah xD ofta man går med sin pappa, men aja då har jag mer pengar, det e det som e grejen! (: man ska va lite smart liksom (a)
 Aja, nu ska jag läsa... (lycka till o vakna imorrn idag) ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback