gulliii

 God kväll/natt. Klockan är 1.03 och jag känner att jag verkligen är trött och vill sova för första gången. Det e kanske för att det var inte så tråkigt o segt ute som igår till exempel. Idag snöade det som fan. Faaan va braa! :D Vi passade på o gå ut såklart. Vi var inte så många, men hade ändå kul. Anna, jag, Natasha, Vadim, Artem och Viktor (inte "min" viktor). Hahaha, allt började vid Natashas hus när jag gjorde så att Viktor ramlade. Sen, hela tiden då vi var ute kom han bakom mig o fällde... orkaaa... har skit ont i ryggen nu + blåmärke på benet. Nice. Ryggen e ändå väärst =(  Orkar inte berätta allt, men det var skiit kul iaf   =))))
Hahaaha orka, jag o Vadim säger alltid samma saker samtidigt. O fan va chockad jag blev när jag bara TÄNKTE på honom plötsligt o just då skickade han sms. Tihii, tycker om när det blir så! ))
  Aja, ska nog gå lägga mig nu innan jag blir pigg igen, vill sova o drömma om nånting riktigt bra! :)


 
God natt alla! Sov gott, dröm sött! ;b

gulliii 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback