hm ;D

 Jag kommer nog vara "den-andra-nånstans" livet ut och jag tänker faktist försöka bli van vid det, fast jag vet att det är svårt. Kolla bara min personlighet, den är verkligen inte gjord för att vara "den-andra-nånstans". Men aja, vi får väl se hur det bli med den saken.
 Idag sa Micke åt mig att vara med i kören. Hm, han komer nog döda mig om jag missar nån gång, men vafan... lektioner e faktist viktigare än det... =/
 Vädret gör mig galen på riktigt. Kan inte "det" som bestämmer över vädret förstå att det är vinter just nu? o inte höst? Det här året känns det som "det" som bestämmer hade somnat först, sen vaknat mitt i september och tryckt på knappen "början höst", sen somnat igen o råkat trycka på "fortsätning sommar" för att jag kommer ihåg att det var ganska varmt när jag fylde år :) o sen vaknade "det" igen och tryckte på knappen "höst". Antingen så fastande knappen eller så somnade "det" igen o det finns tyvärr ingen som kan komma o trycka på knappen. Aja, hoppas "det" vaknar snart eller fixar knappen så vi kan äntligen få vinter o snö   =))
 Kommer inte kunna sova länge den här veckan misstänker jag. Ganska mycket plugg (inte för att jag gör alltid, men ändå) o sen tv o massa annat. Bara idag tex, House 21.00 sen plugg (typ) o sen Boston Public 22.35... äsh då   ;b
                                 hm;D

PS. Jag kommer aldrig kunna känna mig så lycklig som förut. Det vet jag. Mår så sjukt dåligt över det, men klarar nog mig tror jag, en liten stund till i alla fall  ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback