Hyperneuroakustiskadiafragmakontravibrationer

 Hahah, har inte tid att skriva nu riktigt, för att jag måst gå o lägga mig! Moster ska väcka mig ganska tidigt imorrn/idag ;p så det e väl bättre att jag sover lite. Idag vaknade jag 14.00 jue, tack för det! :D
 Idag har det varit ganska skön dag, förutom att jag gick ut, fast jag inte ville riktigt, äsh, det skadar väl inte ;p Adam loggade in idag oxå, hahahaha xD shit, hann säga nåra viktiga saker iaf, o han oxå :) blev faktist ganska glad, alltid kul när en kompis, som e långt borta, hör av sig ;D
 Snart är det här året slut då, och det är såå skönt! 2006 har varit ett hemskt, jobbigt o bara allmänt SÄMST år. På alla sätt. Så jag hoppas att 2007 blir bättre, ska försöka påverka själv oxå såklart!
 Kommer nog inte kunna skriva imorrn, så säger nu:

                           
Gott nytt år alla! :D
                           



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback