Idaaaag ))))))

 Tihii. Dagen började med att jag märkte att jag börjar bli sjuk. Det är nice! Hade ont i huvet o svårt att prata (men inte ont i halsen, det e oxå nice). Sen drog alla så jag var själv hemma. Var tvungen att städa lite, men det gick fort. Tänkte ringa Anna, men hon ringde mig först o frågade om vi kunde gå ut. Jag kan ju inte säga nej så vi gick runt lite, köpte medicin o tidning, o gick hem till mig (jag skulle dricka medicin-grejen). Den smakade äckligt, men jag var ju tvungen + den hjälpte inte ens... aja... sen gick vi ut igen. Träffade Natasha. Eller nej, först killarna, det var typ bråk xD sen kom Natasha, o killarna ringde o sa att vi skulle komma till Nikolas gård. Först tänkte vi inte gå dit, men sen gick vi dit ändå (haha, som vanligt). Var där o snackade i typ en timme ungefär. Det var ganska kul  =)  Sen började de hålla på "säg nåt på svenska" o det var jag ju tvungen att göra... alla blev tysta en stund, sen började alla aasgarva (jag oxå haha). Sen frågade Alex vad "jag älskar dig" hette. Jag ba: "jag älskar dig". Han: ehm? om jag skulle säga det till min kompis, skulle hon typ slå mig fan :o det e ju fula ord o grejer! hahah xD orka...
 Jag nyser typ hela tiden, haha fan va jobbigt. FÅR inte bli så sjuk så det MÄRKS verkligen, annars kommer jag inte få gå ut, o det är inte roligt alls. Nu, när det börjar bli roligt))))
Haha va oxå kul när de skulle följa med mig till porten. Alla stod typ framför mig (o man skulle ju "pussa" alla). Först pussa Natasha (såklart), sen kom en kille fram (jag trodde inte han skulle faktist), sen pussade jag Alex o alla stod o kolla på mig. Jag: nån annan som vill säga hejdå? alla ba: JA?! hahahah xD o Alex kom en gång till, tihi ^^  Juste, han blev typ misshandlad idag... :s  stackare! Orka killar: "han sa såhär, nu ska han få skit för det..."  -.-'

Nu fryser jag igen, orkaaaaa...  ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback