M.

Jaha, då e det måndag igen. En hel skolvecka men massa prov o plugg framför mig... igen. Men äsh, nu e det ju bara två veckor kvar till Ryssland <3. Sååå skönt! Träffa mina underbara izor som säger "öl" på svenska istället för ryska för att ingen ska förstå dem och som kallar varandra "pubeng" fast jag sa "på bänken". Hahah, fan va kul vi hade då asså. Älskar dem o längtar (=
Ja, o nu e en månad kvar till 2007 ungefär o det har inte ens snöat på riktigt. Orkaaaaa... Aja, får väl mula några efter den 15:e  ^^,  Vänta bara då asså :D
Hpp, nu vet jag inte vad jag ska skriva, som vanligt >.< 


ÄLSKAR  -  J, K, S o N     =)
MEST AV ALLA, JUST NU  -  A, ST o M     <3333
INTE LÄNGRE </3  -  V     ='(

eensam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback