Nuu! :D

Så! Nu är det bara en dag kvar, t.o.m. mindre. Snart är jag hos er och det känns såååååå bra! (: Fast, jag har inte köpt nånting till Julia =/ letade i kanske 1-2 timmar, men hitta inget, aja... får väl lösa det på ngt sätt. 
 Idag har det varit väldigt stressigt. Först Globen, sen Farsta, sen stan o seeen hem... ganska jobbigt faktist, men jag har köpt allt jag vill iaf =) 
 Sååå tråkigt det var innan engelskan idag. har inte haft så tråkigt på ganska länge ;p efter lunchen så bara försvann alla, haha, fett synd...
 Men vafan jag vet inte vad jag ska skriiiva! Mamma babblar med mig o alla skriver + är tvungen att organisera flera saker som jag inte ens ska vara med på! Shit =/ aja, jag klarar mig :) Klockan e ju bara...
..bara.... BARA!!!  20.21!!! O jag e fortfarande i Huvudsa! Asså, jag e galen... aja (a)
 Men iallafall. Kommer sakna alla underbara människor. Ni betyder mycket, det VET NI! ;D ÄLSKAR ER <3
   Jag kommer nog logga in då och då så jag e inte helt "borta" ;p

 
Nu är det Ryssland som gäller !  <3


Smilie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback