Vad har hänt?

 Jag fattar inte... jag vill väl inte igen va? Eller, vafan e det för fel på mig? :s  Jag vet inte om jag vågar. Okej, nu vet jag, jag vågar inte, vill inte, ska inte, tänker inte. Så e det  (:
 Haha, det hände nåra roliga saker idag faktist. Tex när  Kevin Wa inte kunde sjunga. HAHAHA fett synd! xD Alla barn skrattade åt honom, typiskt >.<
 Den andra saken (som handlar om bröst) kan jag tyvärr inte berätta. Kan bara säga att jag HATAR Chance. Han e fortfarande lika ful o omogen. Åh... -.-
 Men iaf. Fan va jag vill ha nån. E skit trött på att va själv. Kommer ihåg i augusti. FAN va jag mådde bra! Om du bara bodde i Sverige... :(   Men nu är det iaf över, o jag måste gå vidare... o jag vill ha nån! :@ blir fan galen snart. Aja...
 Egentligen kan jag ju försöka med en, men tror inte att jag vill... äsh, får väl se....
Men... nu när jag tänker efter så... saknar jag fan honom... lite iaf. Oooorka  =(((( Nej, men jag tänker inte...


missing you

Kommentarer
Postat av: Emelie :D

öööh du! :D jag hatar Chance oxå , så du är inte ensam om det :) LOOOOVE!

2006-12-23 @ 14:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback