10

  Wohoo, nu e jag här igen =) Har inte skrivit på ganska länge, kunde inte. Det finns ingen interner i nya lägenheten än, o det har varit massa visningar o sånt, så jag kunde inte sitta vid datorn.
  Jaao. Lovet har varit helt underbart tycker jag. Härligt väder, varit ute nästan varje dag och bara chiillat ^^  Pluggade inte nånting typ, så nu känns det lite stressigt. Men tack vare Predrag så fick vi en vecka till på oss att klara No-arbetet, skönt! O redovisningen (för mig) är bara på tisdag nästa vecka, så jag har tid! Men måste börja jobba typ idag eller nåt...
  O idag får man ju reda på det där om gymnasiet, men det måste ju alltid va nåt fel... såå, jag kan inte kolla =) bläeh! men jag vill! aja, får väl testa imorrn i datasalen? :p
  Jaja, blabla, orkar inte skriva så det får ta slut här (a)



image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback