12

  Guuuwd, har ont i ryggen =(  Haha, men ska inte klaga för det finns folk som jobbar längre än mig, o som inte ens sovit 1 min inatt. Helt sjuwkt =)
  IKEA efter jobbet idag dårå ^^  O jag venne vad jag sa bestämma mig för. Antingen en såndär säng + bord eller bara säng. O vettefan! Men om jag ska ha den första, då vet jag exakt hur allting ska se ut... annars =/
  Äsh.
Fan. Varför kan man bara inte bli accepterad för den man e ibland? Jag tycker att det suger. Tex bara för ens föräldrar "råkar" ha mindre pengar än "de andras" behandlas man som nolla. Usch. Hatar såna människor... visst, jag har inget emot snobbar, men man får respektera... OCH acceptera alla andra oxå, inte för deras ekonomi, utan för deras personlighet. Men så kommer det aldrig vara, för att världen e på väg o bli helt störd. Eller, det har den nog redan blivit. Dels. Åh...
  O jag venne vad jag ska göra med dig heller... o inte me mig heller... o inte me honom heller.
O sen redivisning, matte np o No-arbete. O hemma. Allt på samma gång.

Nice.


image61

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback