13

   Ååååååååååååh. Hoppas det går o fixa! Jävla cp, jag SA ju att hon INTE skulle ta den o tvätta! Men ne, man måste ju glömma allt o göra som man vill ändå. O nu, jag BER ju föfan inte om dina pengar! Jag har egna! FATTA! Gaah! >.<
  O du... du e bara FÖR konstig. Jag orkar inte. Bestäm dig du, så jag kan bestämma mig sen...  FAAN!
 O kära Josephine svarar inte eller nånting, så imorrn får vi göra hela jävla arbetet + träna på redovisningen. O indag måste jag läsa 50 sidor ur den där tråkiga boken!  Allvaaaarligt... -.-'
  Jag ORKAR inte. O det va väldigt väldigt bra av dig att lämna mig nu =) hehe...
O DU OXÅ! Sluta hota mig hela tiden! Du e sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuk !


Jag orkar bara inte. Lämna mig ifred. ALLA.



image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback