^^,

  Woho <3 Tiden går fort asså! Jobbat klart redan, o nu kan jag bara njuta av solen och söndagen. FÅR bara inte tänka på att det e måndag imorrn >.<  Men egentligen e det bara 4 dagar kvar, osen e det loov. Bara FYRA. :D Längtar.
  Idag e det första april, haha :p Har inte lurat någon än, men får se om jag hinner göra det.
Men det va flera som försökte lura mig asså :p
 På natten tex, en ba: du, Göran Persson e död. Jag: haha aa verkligen :p trodde inte på det, men kul ändå.
Osen kommer jag ihåg när min pappa fråga om jag kunde klara mig själv hemma i 2 veckor. GUD va jag började planera direkt, massa kompisar o allt det där. Men sen sa han att han bara skojade =( haha :p  så synd då.
  
 Snart blire stan + Natasha :D Mihihi ^^,

Ps. Ska kanske köpa bräda, får se (:


happyh


Kommentarer
Postat av: susannah

HAHAHHA det var jag som sa att göran persson var död :D hahahah!

2007-04-01 @ 18:16:30
Postat av: Tysya

hahah aa! xD

2007-04-01 @ 19:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback