4

GLAD PÅSK! Haha xD Fan, tänker hela tiden på påsken hos farfar, va kul det va :)
LOV! Wohow :D Såå skönt. Fast, blir nog ganska mkt plugg ändå, men det blir man aldrig av med, förutom sommarlovet. Iaf om man e som jag just nu o skiter i allt >.< O det e fan bara 2 månader kvar till skolavslutningen! O ja, det e LITE faktist, me tanken på att tiden går så fort :p
Ja ja ja jaaaaaaaa! Fick maniii idag! :D Mwaaaaaa, shoppa shoppa shoppa shoppa! O... SHOPPA! Hahaha xD Fan, har inte gjort det på lääääänge. Asså "på riktigt" typ (a) Men måste ta det lugnt, får se hur det går me det :p
Bio imorrn :) o Eric du SKA med! xD Det e jag som bestämmer =))
O hahah xD köpte läsk idag på väg hem o råka tappa den på vägen. O tydligen kom det på nån liten sten så det blev hål i flaskan... o det kom på mig hela tiden, fast jag fatta inte först att det va hål... haha, garva som fan o typ försökte hålla för, fast det gick inte så bra. O det va en kvinna o hennes dotter som gick förbi, hahahah xD va de kolla på mig, o jag bara garva ^^ Så går det när man e glad.
Massa smileys jue =/ Men äsh :p
PS. Jag tänker inte skriva om dig, för du e inte ens värd det.



image54


Jag e klantig o lycklig =))
Kan man inte tro va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback