7

Mjau, nu e det söndaaag =) O jag kan fortfarande inte tro att det e lov. Det känns typ inte som det :s
Iaf. Inget skejtande idag ingte :p Haha, fan va sjuka asså snacka om inte ha nåt liiiv. Men ne, jag gillar sånt typ. Det som hände innan e typ ointressant, men allt började där uppe vid Rådmansgatan då jag fick syn på nån stor kyrka i närheten. Vi gick dit o gick runt o kolla. Den va ganska fin ^^ Sen gick vi till gärdet (vem fan gör det?) haha xD Kom fram till det där tornet. Va på den där lekplatsen, där vi va med klassen o Amir förut :p Saknar Amir ='( Hahahaa, o Eric o Emelie trodde hela tiden att det va nån i det där huset, orka :p Sen gick vi runt o runt i skogen o kom ut till nåt industri-område eller nåt sånt (som vanligt >.<) :p
 Osen snacka vi om SKansen. O Emelie ba: vi går till SKansen! Eric: oo vargar ^^ Jag: hahah neee... *paus* Emelie: var?? *alltså som vargar*.  Oomg >.<
Det va kul ibland, men mest skönt bara. Helt tyst typ, förutom att Emelie sa hela tiden saker som: "Det e nån där!" eller "Hörde ni? Shiit!" -.-'
Sen blev allt plötsligt helt dött + att vi fick vänta på tuben i 15 min o Emelies TANKAR! USCH! Fyfan va äckligt.
Hahahah Eric:
"Såhär kan det gå när du blir glad. Ser en flicka... eller pojke.." hahha xD Lukas ;D

Imorrn blir det nog sovaa o sova... o sova =) E sjukt trött >.<



image56


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback