8

  Vaad är det här? Jag missade när det snöade, ja, men snön e ju fan kvar! O det e kallt!  Neeej, nej nej nej! Jag oorkar inte ta fram massa kläder igen. Men iofs. På ons-tors ska det bli varmare igen, o ungefär fre-lör blir det +17-20  :D 
 Orkar inte gå ut idag, men måste plugga, så det blir väl att läsa det jag har nu. Skoolaan blääeh  >.<
   Massa saker ska göras under veckan. Måste plugga, åka till stan, gå på gym ;D ,  vila (hur?),´o hoppas att vi gör det jag ville göra (haha har sagt 100 ggr) o att nåra inte dissar. Blev lite förvånad när Eric sa: "det e inte jag som bestämmer"... asså aja?  Ojuste, sen kanske jobba oxå -.-'  Mwwaaaa...
   Imorrn e det inge bra väder, så då kan man ju passa på o plugga...  ^^

Zzzzz... fan va tråkgt. Venne vad jag ska skriva ens...





  image57



PS. Jag tror egentligen att jag kan klara mig utan dig =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback